A kosarad üres

Vásárlás

Darab: 0

Összesen: 0,00

0

MÁV V40 (Kandó-mozdony, 1932)

MÁV V40 (Kandó-mozdony, 1932)

Az első magyar villanymozdony, amelyet az országos elektromos hálózatról közvetlenül lehetett táplálni, bonyolult átalakítások nélkül.

Technika, háztartástan

Címkék

villamosmozdony, Kandó-mozdony, mozdony, vasút, vonat, MÁV, mozdonyvezető, vezetőfülke, áramszedő, villamoshálózat, közlekedés, technika

Kapcsolódó extrák

Jelenetek

A Kandó-mozdony

Felülről

A vezetőállás

Metszet

Szerkezet

  • vezetőállás
  • áramszedő
  • előtéttengely
  • olajkapcsoló
  • főmotor
  • fázisváltó
  • kapcsolószekrény
  • hűtővíztartály
  • hajtóháromszög
  • kapcsolórúd
  • hajtórúd
  • kapcsolt hajtókerékpárok
  • futó- kerékpárok

Kapcsolódó extrák

A Pál utcai grund

Molnár Ferenc ifjúsági regényének egyik fő színtere a valóságban is létezett.

BR Standard Class 3 2-6-2T gőzmozdony

A British Railways kötelékébe tartozó, külön osztályt képező gőzmozdonyok az 1950-es években készültek.

MÁV M61 dízelmozdony („Nohab”, 1963)

A Magyar Államvasutak kötelékébe tartozó M61-es sorozat legendás dízelmozdonyának beceneve Nohab volt.

Metró

A nagyvárosok leggyorsabb, kötöttpályás közlekedési eszköze.

Lebegő mágnesvasút (maglev)

Napjaink legmodernebb közlekedési eszközeinek egyike a 400 km/h feletti sebességre is képes mágnesvonat.

Rocket gőzmozdony (1829)

George Stephenson angol mérnök gőzmozdonya egy 1829-ös verseny megnyerésével indult világhódító útjára.

TGV POS vonatszerelvény

A Párizs és Dél-Németország között közlekedő nagysebességű vonat utazósebessége 320 km/h.

Villamosüzemű felszíni tömegközlekedés

Környezetkímélő voltuk miatt egyre gyakoribbak a trolibuszok és a villamosok a nagyobb városokban.

Kosárba helyezve!